Публікації

Промо матеріал

Математика, за Марією Монтессорі, — не просто запам’ятовування, це — сприйняття світу. Завдання педагога — створити можливості для становлення математичних  уявлень і вмінь дітей, їх самостійного навчання. Саме з цією метою вчена розробила свій унікальний матеріал, що допомагає не лише навчати математики, а й розвивати розум, соціальну та емоційну сфери.

Промо матеріал

Сенсорне виховання значною мірою визначає загальний психічний розвиток дитини. Тому багато сучасних освітніх методів і технологій ґрунтуються на стимуляції різних аналізаторів. Розвиток сенсорики є базовим і в Монтессорі-педагогіці. Методика, що базується на роботі зі спеціальним сенсорним матеріалом, сьогодні залишається надзвичайно актуальною та ефективною.

Останнім часом з’являється дедалі більше привабливих пропозицій щодо  виховання дітей за методикою Монтессорі: відкриваються Монтессорі-класи при різних навчальних закладах і навіть окремі центри. Проте, на жаль, деякі з них лише використовують модну назву, не реалізуючи суті методу. Пам’ятайте: наявність великої кількості матеріалів на полицях не є гарантією того, що педагог знає, як правильно працювати.

Коли варто починати виховувати у дитини любов до праці, до порядку, вчити дбати про себе, інших людей та довкілля? Марія Монтессорі переконувала: робити це потрібно з раннього віку, тоді малюк зростатиме самостійним, відповідальним, працьовитим, готовим до викликів повсякдення. Про те, які методи, прийоми та засоби слід при цьому використовувати, розповідає Монтессорі-педагог.

Наскільки сучасні діти пристосовані до життя в суспільстві? На жаль, більшість із них якщо й знають основні морально-етичні норми і правила поведінки, то в реальних ситуаціях не завжди їх дотримуються. Вихованці ж Монтессорі-закладів легко знаходять спільну мову з дітьми та дорослими, розв’язують конфлікти, завжди проявляють повагу до думок і почуттів інших, при цьому відстоюючи свою незалежність. У чому ж секрет? Про це читайте нижче.

Поширеність системи Монтессорі може слугувати певним культурним індикатором демократичності соціуму, тож відновлення інтересу до неї у  вітчизняній педагогіці варто розглядати як свідчення інтеграції українського суспільства в світовий цивілізаційний процес.   

Метод Монтессорі викликав жвавий інтерес педагогів і освіченої громадськості ще за часів  його творення. Щоб ознайомитися з ним, педагоги їздили до Риму. В Україні його пропагувала  Наталя Лубенець, перший головний редактор часопису “Дошкільне виховання”. У 1914 р. в цьому журналі з’явилася низка її статей про нову  систему, а в 1915 р. вийшла друком монографія  “Фребель і Монтессорі”.